12 Eylül 2009 Cumartesi


öğrenmek, acı verici bir süreç.

3 yorum:

  1. bu aptal filmde alice ayres ya da iyres vardı. beni yolumdan çevirip sahteci fahişeliğe adım attıran da o oldu. fakat alice hariç diğerleri bir boka yaramadığı aşikar.

    YanıtlaSil
  2. ahaha sanırım en komığı ahkam kestiği konuda yanılmak olsa gerek. bu screenshot ı ben nip-tuck s1e7 den aldım. ordaki kadın alice ayres değil joely richardson :)

    YanıtlaSil
  3. hak veririm sana.

    eğer bir göz yanılmasını bu kadar; insanlığımı yer altına katarak yorumlamasaydın gözümde yücelebilirdin. kim bilir. gerçi benim gibi bencil, egoist, narsist ve daha bilimum vs.leri karakterinde barındıran biri için de senin başa çıkabilmen bana haktır, revadır.

    ayrıca nedir kuzum bu yorumum senin onayından sonra yayınlanması? insanların söyleyebilecekleri ve senin korktuğun bir şey mi var? ya da nedir bu?

    YanıtlaSil