6 Ağustos 2009 Perşembe

hayatım daha düzenli gibi artık, yeni dünya düzensizliğime alışmaya başladım gibi. tusa da başladım yavaştan normalleşiyor gibiyim. o eski erotomanik halimde azaldı, rutin isteyen yanım atakalrda sırf bu yuzden bırıyle çıkmaktan bıle korkuyorum buaralar. hoş kimle çıkacam o da var.

***

gecen gun ilk psikiyatri nobetımde asistanla epey bir sohbet ettik, anlattım boyel boyle dusunuyorum bipolar ım sankı ben dedim, oda oyel olsaydın şu an benımle oturup konsuamazdın merak etme senı elınden kolundan tutp getirrilerdi servise merak etme herkesın kişiliği var senınkı bipolara benzer bir şekilde sadece bu sond erece normal, kişiliği depresif olanlar kadar normal.

****

asistana birşeyler analtıyorum falan durdu dediki 'sen ne kadar grandiyöz bir insansın' dedi gülerek. (grandiyoz:kendını üstün görmece) evet haklısın biraz var bende bu ama ben bunu yetişme koşullarıma yanlızlığıma geçirdiğim bok gibi gunlere bağlıyorum, hayatta şu an tutunabılmem içni grandiyoz olmama gerekıyor dedim. haklısın sanırım dedi. sustu.

***

buaralar müzik keşfeden diskografi dinleyen, albumer hakkıdn yorum yapan müzikolog taraflarım coştu son zamanalrdaki favorılerım 'britpop' travis,starsailor,amy macdonald,jason mraz. eğer torrent ım çalışsaydı okuldakı ağda daha ne gruplar indirecektım ama işte bir ara hızlı net bağlantısı olan bir yere gidip çekmelıyım şu kenarda bekleyen torrentleri falan.

***

eski kız arkadaşımla bu aralar sık goruşuyoruz. ne kadar ılgınç aslında insanlar birisine alıştıkları zaman hiç kopamıyorlar ne olursa olsun. ayrılmak isteyen taraf ben olmama rağmen onun yanıdna huzur bulmam pavlov un kopeği gibi eski huzur dolu gunlerınmı getirisi yoksa kendını kandırmacayla giden son zamanlarımın mi götürüsü bilemedim. ama bu yakınlaşmadan uzaklaşmam gerekıyor bu kesın.

***

ve hayatıma giren yeni bir insan 't.' 

ve t. blog umu ve beni keşfetti tarafsiz yazamayacağımı bılıyorum bu da blog umu ve kimliğimi keşfetmenın diyeti onun için.

***

5 yorum:

  1. omer seyfettin adeta.

    YanıtlaSil
  2. britpop hastalık yapar onu da dinliyim onu da dinliyim derken paçayı kurtarmak zor:/

    YanıtlaSil
  3. @t.
    sen haksızsın ve sana laflar hazırladım.

    @gürültü
    aynen dediğin gibi bir durumdayım,sankı bir girdapın içindeyim ve benı kendıne doğru çekıyor ve evet boğuluyorum ama yınede boğulurken starsailordan fever ı dınlıyorum.ilginç.

    YanıtlaSil
  4. ama starsailor gerçekten çok güzel. tam da starsailorla ilgili yazcakken baktım yorumuna fever yazmışsın ne kadar katıldığımı bilemezsin

    YanıtlaSil