14 Ağustos 2009 Cuma

oly

gecen hafta cuamdan çarşambaya kadar olympostaydım. yıllar once kemerdekı bir otelden promosyon tatıl kazanınca gitmiştik antalyaya en yakın arkadaşlarımla biriyle o zaman araba kiraladığımız zaman olympos ne olaki diye girdiğimiz sapaktan ilk olarak olymposu görmüştük ve 1-2 saat kalıp ayrılmıştık. bu seferki gittiğimde ise daha fazla sağı solu inceleme fırsatım oldu.

olympos un döne döne giden yollarından vadıya ınıldığı zaman karşınıza çıkan ilk otel acayip şukela, yola edvam ettiğiniz zamanda sağlı sollu zılyo ntane pansıyon gelıyor karşınıza.

ben ilk geceyı öztürk diye bir pansıyonda geçirdim güzel bir yerdi ama barların, denızın falan olduğu aşağı tarflara uzaktı sorandan kadir's top house gittim bekle biraz yer olursa verırız fala ndeyınce senı mı bekleyecez aq diyerek biraz daha ielrideki çamlık panıyona gittim. burdaki pansıyonlarda klimalı rahat yataklı odalar falan var tmm tv falan yok ama benım içni ihtiyaç değildi tv buzdolabı falan filan. gecelık 35 ytl den anlaştım ve eşyaları ağaç evin tekine yerleştirdim.

olympos ta denıze girerken müze kart lazım yoska her girişinizde 3 ytl ören yeri girş parası verırsınız.

akşam eğlence mekanı oalrak öküz diye bir disko, road house diye 12 ye kadar aptal canlı muzık yapan bir adam 12 den soranda rock bar a donuyor mekan, bir gece oradaydım sıkıldım çıktım 12 olmadan.

so ngecemde de woodpacker diye bir pansıyona opus diye bir turk grup geldı onalr epey eğlendırdıler falan. güzel hatırlamamı sağlayacakalr.

fazla birşey yazasım yok, aslıdna epey bir şey oldu ama yok yazamıyorum.

birazdan zaten sinopa doğru yola çıkacaz  falan. neyse. bitii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder