25 Ağustos 2009 Salı

paramparça köpekler ve börek

normalde saat 11 de kitlenen ve dışarı çıkmak için camı kırıp atlamanın gerektığı alkol ve bağımlılık merkezinin kapısının saat 4 e gelirken kapısının açık olduğunu fark ettim ve hemen kaptım biskremimi ve içeceğimi soluğu merkezın bahcesınde aldım. dışarı sessiz sakin hafıften bir rusgar esıyor kimsecikelr yok etrafta ne kadar mutluyum yarebbim derken çalıların arkasından çıkan kahverengi kıçı kırık it kategorısıdneki kıytırık köpeği görmemle tum fantezilerim sona erdi koştur koştur köpekten once merkeze geri girdim ve kendımı binanın içine attım. şu dunyada bana rahat huzur yok.

ramazan ayını çok sevıyorum, annemi dahada sevilesi kılıyor ramazan ayı. herhangı bir ramazan günü''Anne börek yapsana yaw ramazan ya çok pis canım çekti'' demem isteğimin olması içni yeterli oluyorken ,ramazan dışı mübarek11 ay öylemi? ''anne canım börek istedi hadı be yapıverde yıyelım'' dememe karşılık 'hadı oğlum paran var bişeyin var kalk git börekçiden al da ye uğraştırma beni' diyen bir postmenapoz annem var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder