23 Eylül 2009 Çarşamba

bir şeye sahip olduktan sonra ondan soğumak

sevgili tabanli cinsellik.

sevgiline $oyle bir bakacaksin, kafanda cinselligi siyirip atacaksin, o'nun sende uyandirdigi cinsellik tabanli her $eyi bir kiyiya koyacaksin ve du$uneceksin...

hala o'nu istiyor musun, yoksa siradan mi gelmeye ba$ladi?

mutluluk buradadir.

cunku sahip oldukca en cabuk tukenen $ey cinselliktir. bu etkiyi 0 gorup degerlendireceksin sevgiliyi veya adayini. sakin unutma, bu senin cinsellige olan du$kunlugun, baki$ acin, aldigin zevkle alakali bir $ey degildir. yani olaya boyle bakmak hic bir zaman zararina olmaz, cinsellik faktorunu hafife almak olmaz. tersine ciddiye almak olur.

(delikan76, 17.06.2004 13:38)


*****

yapmak istediğim, olmak istediğim şey budur.

3 yorum:

  1. bayıldım buna ben.. bi de üzüldüm.. atınca cinselliği geride kalan şeyi de sevdiği anladım.. hani aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız geyiği var ya, bu da onlardan biri sanırım:/ pufh:/

    YanıtlaSil
  2. harika bu çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Ama beğendim ki ben bunu. Bi de ilk yoruma katılıyorum ben de:D

    YanıtlaSil